Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2009 20:20 - ЗНАМ
Автор: strumianin Категория: Поезия   
Прочетен: 2355 Коментари: 2 Гласове:
8



                    ЗНАМ


Лъжа  е  тоя  свят , лъжа  е.
Една  минута  да  си  честен,
я  кученце  ще  те  залае,
я  някой  бюрократ  известен...

С  лъжи  живях  в  лъжовно  време.
Видях  претъпкани  джобове...
Да  исках  можех  да  си  взема -
парите  бяха  чисто  нови!

Но  аз  съм  в  плен  на  съвестта  си,
останах  си  бедняк  особен.
Сега  по  вестниците  драскам,
да  знаят, че  си  имам  хоби.

Приятелите  преуспяха
и  видят  ли  ме,  казват:" Луд  е !"
А  аз  им  само  с  шапка  махам
и  тихо  шепна: "Да,  от  труд  е!"


                                                              Христо  Филчев



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hikari - благодаря ти!
09.09.2009 21:26
любовта ще ни спаси и съхрани.
стиховете ми за смисъла на съществуването и
за смъртта бяха вдъхновени от няколко ожесточени коментари на репликата на пловдивския митрополит. замислих се доколко разбираме присъствието на Бога в живота си и доколко разбираме смисъла на съществуването си ... всъщност хората не искат да приемат идеята за един отмъстителен Бог. Приемат случайността, грешката... Възмездието изглежда ужасно несправедливо и затова всички отхвърлиха позицията на свещеника. Защо? Нима не можем да приемем, че постоянно има сблъсък на силите на злото и на доброто в реалния ни свят? И че изборите са важни? Трудно се пише за небитието, но само в осъзнаването на нищото Човек разбира, че е за никъде без Бога.
цитирай
2. yuliya2006 - ХРИСТО, ГОЛЯМА ТЕМА СИ ЗАСЕГНАЛ. . ...
09.09.2009 21:56
ХРИСТО, ГОЛЯМА ТЕМА СИ ЗАСЕГНАЛ..ЗА ЧЕСТТА, ЗА ПРОДАЖНАТА ДУША, ЗА УСПЕХА В ЖИВОТА... НО ДА ПРОДАДЕШ ДУШАТА НА ДЯВОЛА
ВЕДНЪЖ ЕДИН ГОЛЯМ ПОЕТ КАТО ТЕБ, КОЙТО ПИШЕ ТУК ИВАН ВЪЛЕВ МИ КАЗА НЕЩО ,КОЕТО МЕ ПОКОРИ
ПОЕЗИЯТА Е САМОТНА РАБОТА...

И ТОВА ТЕ ПАЗИ ДА СИ ИСКРЕН, ИСТИНСКИ А НЕ МИЖИТУРКА ЛАЗЕЩА ПО ЗЕМЯТА
ПОЗДРАВИ СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ ЗА ПОРЕДНИЯ СИЛЕН СТИХ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: strumianin
Категория: Поезия
Прочетен: 81422
Постинги: 34
Коментари: 95
Гласове: 283
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930